17:42

Erica Spindler - Niewinna ciekawość




"Niewinna ciekawość"
Erica Spindler
Rok wydania: 2015
Wydawnictwo: Harlequin Enterprises


Dziś opowiem Wam trochę o książce, którą miałam okazję czytać jakiś czas temu. Już na wstępie przygotuję Was na to, że jest to kryminał. Ale nie taki zwykły kryminał. Jest to fantastyczny kryminał, który wciągnął mnie bez reszty. Erica Spindler, amerykańska autorka bestsellerów, w mistrzowski sposób wprowadza nas w swojej powieści w świat okrutnych i bezwzględnych zbrodni, nie pozwalając abyśmy choć na chwilę złapali dech w piersiach!

Trzy piętnastolatki: Julie, Raven i Andie przypadkowo zajrzały przez okno wystawionego na sprzedaż domu i stały się świadkami perwersyjnych gier "pana X" i "pani X". Tak bowiem nazwały parę dziewczyny. W rezultacie "pani X" zostaje zamordowana. Dziewczyny nie widzą twarzy mordercy, więc policja nie ujmuje sprawcy.
Po piętnastu latach przyjaciółki, wciąż oddane sobie bez reszty, nazywające się "rodziną", prowadzą dorosłe życie. I znowu pojawia się tajemniczy mężczyzna, Dawid Sadler, który w szczególny sposób nawiązuje z każdą z kobiet jakiś związek. Dręczy je, przeraża, sprawia, że czują się zagrożone. Kobiety podejrzewają, że Dawid to "pan X".

Tyle mogę Wam zdradzić, ale sądzę, że tych kilka krótkich zdań opisujących książkę spowoduje, że sięgniecie po ten tytuł. Ja się nie zawiodłam! Autorka doskonale i w przerażający wręcz sposób opisuje zbrodnie, molestowania oraz dewiacje seksualne. W niektórych momentach aż przechodziły mnie ciarki!

Przyznam Wam, że nie mogłam oderwać się od tej książki. Fakt, że przeczytałam ją w ciągu dwóch dni świadczy o tym, jak bardzo mnie zafascynowała. Zadziwiające wydarzenia trzymające mnie w ciągłym napięciu, strachu i ciekawości co też wydarzy się za chwilę sprawiły, że "połknęłam" tą lekturę w mgnieniu oka. Nie mogę zdradzić zakończenia powieści, ale gwarantuję, że będzie to dla Was totalne zaskoczenie. W skali od 1 do 5 daję tej książce bezwzględnie "piątkę"!

Moja ocena: 5/5

26 komentarzy:

  1. Erica Spindler potrafi wciągnąć czytelnika do swojego świata książkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam autorki, ale przyznam, że po tym wydawnictwie nie spodziewałabym się raczej kryminału - tym bardziej takiego, który zapiera dech w piersi :) mnie w każdym razie dech zaparła ta czekolada ze zdjęcia. Jadłabym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie nieco zaskoczyło wydawnictwo, ale zapewniam, że książka (jak i czekolada :P) jest przednia! :)

      Usuń
  3. Znam autorkę, niestety nic jeszcze nie czytałam. Bardzo mi się podoba książka na zdjęciu, a raczej jej stan. W sensie taka zczytana. Lubię jak książki żyją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, książka jest już nieco "zmęczona", ale to lektura z biblioteki, więc nie dziwmy się. Widać ma wzięcie. :)

      Usuń
  4. Erica Spindler jest jedną z moich ulubionych pisarek. Uwielbiam jej książki! Niestety nie miałam okazji czytać "niewinnej ciekawości" bo zwyczajnie nie ma jej w mojej bibliotece :(. Mam jednak nadzieję, że kiedyś uda mi się to nadrobić :).
    Poza tym narobiłaś mi strasznej ochoty na czekoladę tą fotką :P.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Biblioteczka Dagmary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w końcu uda Ci się jakoś przeczytać tą książeczkę. Trzymam kciuki! :) A czekoladkę również polecam, jest pyszna! ;)

      Usuń
  5. Bardzo lubię twórczość tej autorki. Jest idealna na wieczorny relaks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Mi również właśnie wieczorkami czytało się tą książkę najlepiej.

      Usuń
  6. Chyba muszę po nią sięgnąć, zainteresowałaś mnie, poza tym lubię kryminały. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie przeczytaj tą lekturę. Naprawdę warto! :)

      Usuń
  7. Nie słyszałam o tej książce, ale wydaje się idealna dla mnie, więc zapiszę sobie jej tytuł. Uwielbiam kryminały, do tego z tak dobrą fabułą. No i Twoja wysoka ocena również zachęca :)
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie, gdzie pojawiła się recenzja książki "W otchłani".
    BOOK MOORNING

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zachęciłam Cię do przeczytania tej książki. Jestem ciekawa czy Ci się spodoba. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Moja ulubiona czekolada! :D Szkoda, że mam tak mało czasu na czytanie dla siebie bo mnie zainteresowałaś :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ;) To również moja ulubiona czekoladka ;) Pozdrawiam serdecznie! :*

      Usuń
  9. Czytałam jedną jej książkę, dawno temu. Pamiętam, że miałam dobre wrażenie, wciągała :-)
    @Waniliowe Czytadła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto sięgnąć po kolejne dzieła tej autorki?

      Usuń
  10. Jak to się stało, że ja jeszcze nie czytałam książek tej autorki. Muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zmień to kochana koniecznie! Ta książka wciąga i to bardzo! :)

      Usuń
  11. Nie znam tego autora, może czas to zmienić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zainteresować się dziełami pani Spindler. Polecam! :)

      Usuń
  12. Widać, że ten tomik przeszedł przez niejedne ręce XD O samej książce i autorce nigdy nie słyszałam, ale "Niewinna Ciekawość" brzmi naprawdę świetnie! Muszę to przeczytać.
    Pozdrawiam :)
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka przeżyła swoje, niestety :( Ale jestem pewna, że zadowoli jeszcze niejednego czytelnika! :)

      Usuń
  13. Zabij mnie - miałam wypożyczyć w sobotę tę książkę. ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! Koniecznie zrób to przy następnej wizycie w bibliotece. Polecam lekturę! Buziaki :*

      Usuń

Wszystkie prawa zastrzeżone. © 2016 Books and Candles